Home > Uncategorized > perjalanan?

perjalanan?

bernada sedih atau bersuara riang..
aku dalam kegelapan mencari sinar kebahgiaan.
aku dalam terang mencari suram kesedihan,
aku masih mencari apa kekurangan disetiap keadaan,
dalam kebingitan
aku merenung perkara silam,
dalam kebingitan
aku menggenggam sebutir kekuatan,
dalam kebingitan juga
aku mengharap kekuatan dari Mu wahai Tuhan
aku mengharapkan keredhaan Mu
aku mengharapkan petunjuk MU
memberikan ku jalan yang sudah tertulis untukMu
bertemankan Mu wahai Tuhan sekalian alam
aku harus, aku wajib teruskan perjalanan yang masih panjang..

misteri jalan yang tiada berpenghujung..

misteri jalan yang tiada berpenghujung..

Categories: Uncategorized Tags:
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

