Home > Uncategorized > REWIND THE OTHERS TALK…

REWIND THE OTHERS TALK…

andai hari ini adalah semalam
akan ku kukuhkan ikatan yang ada
akan ku semai kasih yang terikat
akan ku baja cinta yang mekar
kerana aku tahu, kau masih ada untuk ku..

andai ku tahu...

andai ku tahu...

andai ku tahu semua perkara yang berlaku esok
akan ku hindarkan ia berlaku
akan ku pertahankan apa yang menjadi milik ku
andai ku tahu…

tapi hari ini bukan semalam
hari ini juga bukan esok..
hari ini adalah hari ini
tiada perhitungan untuk semalam dan esok
aku harus bangun dari lena
aku harus bangkit dari baringan
aku harus terus berjuang
kerana aku adalah aku
yang mana aku semalam, hari ini dan esok akan menjadi satu….

andaikan rumput itu....

andaikan rumput itu....

Categories: Uncategorized Tags:
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

