Home > Uncategorized > ari ini..

ari ini..

awak? kenape saye asyik teringat awak??saye rindu kat awak ke??kelmarin, saye rasa saye rindu awak,tapi saye takut nak cakap kat awak,saye bagi email n msj, awak dapat x??saye harap awak ada baca..tapi kenape awak x balas??awak bz ye??emmm xpelh, saye maafkan awak..
semalam saye nampak awak kat padang, saye nak tegur, tapi saye takut,awak nampak saye x??saye harap awak nmpak saye..saye nak tanye kabar awak, tapi saye xberani nak tanye,saye antar msj, tapi bukan kat awak..saye bagi kawan awak,dia cakap awak datang padang sebab nak tengok bola..so, saye assume awak sihat,pastu saye tengok awak balik dari jauh..awak jalan penuh semangat, jadi assume lagi awak mmg sihat.
pagi tadi,..saye tengok awak macam muram..awak sakit ke? huhu saye sedih tengok awak gitu..saye ada tegur awak, tapi awak macam mudy..awak jawap sepatah je..so saye pun jadi takut la..lepas dari tu, saye xberani tegur awak..saye tegur kawan awak je..huhu
ptg tadi,saye tgk awak senyum..saye sangat gembira wak..awak ketawa ngan lawak kawan2 awak..saye suke tengok n dengar ketawa awak yang penuh ngan gembire tu..saye tegur awak, pastu awak jawap ngan senyuman..saye bagai nak pengsan wak, tapi saye buat steady je..saye gembire sangat2.. awak?? senyum n gembire selalu ye?? mcm ptg ni..awak senyum, awak ketawa, awak gembire…saye suke… saye harap kan wak, sok awak lagi gembire dari hari ni..leh kn gitu wak??huhu

Categories: Uncategorized Tags:
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: