Home > Uncategorized > sem ni penuh cabaran??ye ke?

sem ni penuh cabaran??ye ke?

haya..bosannye hidup..hoho..xtau nak wat pe, dh masuk ari ke4 xde kelas ni..duk bilik pn dah rasa macam muak..huhu nak g jalan xtau nak g jalan ke mana n ngn pe? ada moto tapi xde lesen..huah3…upah driver xde duit..wa…bosannye
bila dok sorang2 gini, aku teringat smua kisah silam aku..hoho yg gembira ada, yang sedih ada, yang pahit ada smua bnd ada..
tuk tahun ni bnd paling aku xdpt lupe pada tanggal 1 januari 2009..perh kenangan tu smpai mati pun aku xkn lupe…berkesan giler kat ati ni..setiap inci perkara yang berlaku tanggal 1 january 2009 mmg dah terpahat dlm minda dan hati aku..thanks tuk sesiapa yang terlibat..
sem ni bnyk perubahan yg dah aku wat dlm kehidupan aku ini smua disebabkan cabaran yg ada disekeliling aku..mmg dasyat klu nk pkrkan cabaran tu smua..menjadi senior, menjadi rakan yang setia dan memahami, menjadi kakak kepada adik2, menjadi anak yang bertanggungjawab, menjadi student yang lagi setahun dah abih blajar…huhu smua ada cabaran tersendiri..semua ada tanggungjawab tersendiri..kekadang ada gak aku terpikir, mampu ke aku nak tanggung smua ni dlm satu masa yang sama..perh makin berat tanggungjawab aku upenye..sampai senget bahu aku…hoho
walau pape pn thanks tuk rakan2 yang sentiasa di sekeliling..krn sentiasa mmberi sokongan walaupun korang smua blur ngn keadaan aku..haha sian korg.
thanks gak kepada abang lan…sbb beri sokongan dan nasihat yang wajar aku follow, u are the best abang..haha (mst kembang lubang idung dia klu tau aku puji dia kat sini..haha)
den thanks gak tuk both tikah n ichak sbb korang smua selalu berada disamping aku sepanjang sem ni..korang ni penuh ngan kejutan smpai aku pikir korg ni penuh ngn idea yang giler..haha tapi xpe, aku suke..
tuk kwn2 lain, k.ya aina farah zura raizah n dilip..wlaupun jarang sembg ngn korg sem ni, aku sentiasa ingt kat korang, ingatan aku ngn korang xpenah luput…huhu syg korang smua…muahhhhhhh..
k lah…klu tulis lagik ni cmfm aku meleleh kat sini..hoho
aku xnak dah menangis..aku xnak dah sedih2..hoho
i just want to keep my smile on all of you n keep remind u i always be happy for you..keep ur smile on your face n i will happy for u dear…muah… mucho gracias tu ALLAH cause give your love..adios

Categories: Uncategorized Tags:
  1. labyrinth~
    March 17, 2009 at 7:24 am

    waaa..nama aku disebut di cni..
    bersama satu pujian..haha…
    ko ingat je..yg aku stil kwan ko smpai bile2..
    hehe..owez be there 4 u..sweetnyer…

  2. April 9, 2009 at 1:01 pm

    ok tikah…
    xde hal…hehe

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

