Home > Uncategorized > bulan 8??

bulan 8??

9 n 10 ogos….
special day tuk aku..hehe
tarikh lahir both my sis
tapi syg, xdpt smbut bezday sama2
rsnye xpenah smbut sama2 pn bile dh besar gini..huhu
tapi nsb bek ada tepon
dapat gak aku wish bezdy kat diorg…hehe
nk harap diorg gune email?
hampeh,dua2 bute IT
hahaha……
tadi dh kol yg sorg, nnt nk kol yg lagi sorg….
tapi lepak lu..aku nk wat lupe bezdy yg sorg gik ni..hehehe
yg 9/8 tu adik aku no2..skrg kat perak…suke sgt balik umah
klu umah dekat ngn skolah dia xpe
ni berjam lamanye nk balik
klu ikut aku, mmg aku xbg dia balik..hehe
klu nk balik gak suruh dia nek bus..baru dia tau hidup ni susah ke sng,hehehe
yg 10/8 tu plak adik yg bawah aku..
tu lagi r, klu leh tiap2 minggu nk balik umah…
bdn je besar gedabak..tapi klu xjmp umah dlm sebulan cnfm demam rindu umah..hai..macam2 la adik aku ni,
nsb bek la kolej dia dekat jek..klu jauh mcm aku
mau pengsan diwatnye..haha
den…pasni kne tunggu 24/8 plak
bezdy abang aku…heeee

Categories: Uncategorized
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: